Güvenli reklam hizmetleri

Instagram işletme profilinizi daha fazla kişinin ziyaret etmesini nasıl sağlayacağınızı mı merak ediyorsunuz?

Bir hikaye anlatmaktan ne paylaşacağınıza karar vermeye kadar, Instagram'da potansiyel müşterilerinizin dikkatini çekecek bir profil oluşturmaya yönelik bazı pratik ipuçlarını burada bulabilirsiniz.

İşletme profilinizin ziyaretlerini artırmak için 5 ipucu

1 - Profilinizin güncel bilgilerle öne çıkmasını sağlayın

Potansiyel müşterilere işletmeniz hakkında daha fazla bilgi vermek için Instagram profilinizin biyografi kısmındaki açıklama alanını doldurun. Bu metne internet sitenizi, indirimlerinizi veya varsa sunduğunuz promosyonları ya da ev sahipliği yaptığınız etkinlikleri dahil edebilirsiniz.

2 - Kaliteli fotoğraf ve videolar oluşturun

Cep telefonunuzdan iyi ve doğal bir ışıklandırmayla kaliteli fotoğraflar çekin. Berlin merkezli Type Hype'ın mükemmel ürün fotoğrafları yakalamak için doğal ışıktan faydalanarak markasına nasıl sadık kaldığını görün.

Instagram İşletme profili örneği

3 - Müşterilerinizle internet üzerinde ve internet dışında bağlantı kurun

İnsanların gerçek hayatta ürününüzü veya hizmetinizi kullanan müşterilerin gönderilerini görebilmesi için müşterilerinizi gönderilerinde işletmenizi etiketlemeye teşvik edin. Açıklamalarınızda konu etiketleri kullanarak ve gönderinize konum etiketi ekleyerek daha fazla kişiye erişmeyi düşünün. Konu etiketi veya konum sayfalarımızda, ilgili konu etiketi veya konumla birlikte paylaşılan herkese açık gönderiler ve haberler yer alır.

4 - Instagram hikayeleri paylaşın ve markanızın kişiliğini sergileyin

Instagram Stories'de fotoğrafları ve videoları bir arada kullanarak yeni ürünlerinizin tanıtımını yapın, izleyicileri işletmenizin mutfağına götürün veya hikayenize gerçek zamanlı tepkiler almak için yüz filtreleri, çizim araçları ve anket çıkartması gibi yaratıcı araçlarla denemeler yapın. Hikayeler 24 saat sonra kaybolur; siz de kısa süreli indirimler veya teklifler sunarak ya da henüz piyasaya sunulmamış ürünlerinizi sergileyerek bundan faydalanın.

Paris merkezli işletme Dear Muesli'den Instagram'da hikaye paylaşmaya ilişkin ipuçları alın.

Instagram İşletme profili örneği

5 - Instagram'da işletmenizin tanıtımını yapın

İşletme profilinize gidin.

Tanıtımını yapmak istediğiniz gönderiye dokunarak gönderiyi seçin.

Gönderinin görselinin altındaki Tanıtımını Yap'a dokunun.

"Profil ve İnternet Sitesi Ziyaretlerini Artırma" reklam verme amacını seçin.

Hedef Kitle (kimlere erişmek istediğiniz), Bütçe (ne kadar harcama yapmak istediğiniz), Süre (tanıtımınızın ne kadar süreyle yayınlanmasını istediğiniz) gibi bilgileri düzenleyerek tanıtımınızın detaylarını girin. Bu detayları girdikten sonra İleri'ye dokunun.

Tanıtımınızı tamamlamak için Tanıtımını Yap'a dokunun.

Tanıtımını Yap'a dokunmanızın ardından tanıtımınız değerlendirilerek reklam ilkelerimize uygun olduğundan emin olunur. Tanıtımlar genellikle 60 dakika içerisinde değerlendirilir ancak bazı durumlarda bu süre uzayabilir. Tanıtımınız değerlendirilip onaylandıktan sonra yayınlanmaya başlar.